Björkarnasstad bjuder även på tall och gran.

Jag älskar att promenera. Med andra eller själv, med musik eller i tystnad, i staden eller i skogen, länge eller kort. En promenad kan vara så många olika saker beroende på hur den ser ut och hur man känner sig.
 
Idag tänkte jag gå ut och gå runt nydalasjön och bara lyssna på lite radio, kanske nån prata på sommar i P1. Jag laddade ner poddavsnittet av Anna Kåvers sommarprat och började promenera.

 
Det underliga är då när jag går där på cykelbanan är att jag får sånt drag mot skogen, så jag hittar en liten stig och går rakt in i skogen. Spenderar en timme där i skogen promenerande, lyssnade och ätandes på blåbär.



Fridens liljor /Fredrica


Kommentarer
Postat av: Lisa

Mysigt! Hur var Anna Kåvers sommarprat? Kram

2011-08-11 @ 14:24:38
URL: http://saraochlisa.blogspot.com
Postat av: Fredrica

Det var riktigt bra! Fast jag ville ha mer!

2011-08-11 @ 15:24:54
URL: http://eljestfredrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0