Att fånga verkligeheten.


Ikväll har jag varit hos Lisa och sett Sarahs nyckel. Den var riktigt bra och den fick mig verkligen att vilja läsa på mig lite mer i historia, kändes som jag har missat en massa som pågick under andra världskriget.

Dimma
Sedan när jag cycklade hem var det så himla vackert, tjock dimma över hela stan. Blev tvungen stanna för att njuta lite av det och tänkte tusan va synd att jag inte är här med någon så man kunde dela hur fint det var. Försökte fånga det på bild men det är inte samma sak som att se det på riktigt.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

åh den boken fick jag hem via en tidningsprenumeration för ett tag sedan. synd att inte framsidan var lika fin som här, men det ska bli intressant att läsa den.

2011-08-25 @ 11:34:54
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0