Hus,Bröllop,Husdjur & Barn. Man?

Oj ojoj någon borde säga till mig att skärpa mig och sluta drömma. I en vecka har jag hunnit drömma om hus, bröllopsklänningar, vigselringar, katter, hundar, namn till barn. Hus har jag väll alltid tittat på och drömt om så det är ju inte så underligt men det känns fel nu i kombination med att jag tänker på bröllop, husdjur och barn.


Vill ha en vit lång spetsklänning.  Second hand/Vintage så klart eller så en egendesignad som mamma får sy.


Vigsel ring vill jag ha en liknande den ring jag alltid har på mig, blir nog dock ganska dyrt om det ska vara en riktig diamant. Eller så vill jag ha en ganska enkel ring med en lite diamant.


Alla mina barn ska ha namnsdag i april. Liv, Tyra, Elliott(Elis) och Oliver. Jag har inte tänkt ha fyra barn men det är de namnen som är med och tävlar. Sen kan man ju aldrig veta, kanske får en hel drös med barn då måste jag ju hitta fler namn, sen är man ju alltid två om att välja namn.


Sen så ska jag utöka min familj med en katt som inte har något hem och behöver en massa kärlek och omsorg. Så hund blir väl efter att barnen blivit några år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0