Retrofynd under sommaren.

 
Köpte en Kodak instamatik på Nestors och en loppisdag för månader sedan köpte jag en massa tallrikar och tre söta burkar.
 
 
Jag var på en gårdsauktion i åtta timmar för en fotölj och en teak byrå. Fotöljen ropade jag in för 100 och fick med en soffa, en till fotölj, en säng, ett skrivbord, en lång bokhylla som mamma och pappa fick.
 
 
Min faster gav mig två koppar och tre fat blå aster för att hon tänkte jag skulle gilla dem. Det hade hon himla rätt i, jag älskar dem.
 
När jag packade för att åka hem till umeå efter sju månader insåg jag att jag hade samlat på mig en hel del gamla saker. En hel del har jag dock inte köpt utan hittat hemma, hos mormor och hos farmor.
 
På retromarknad i Obbola fanns det en massa fina burkar och brickor. En sockerburk fick följa med mig hem.
 

Kommentarer
Postat av: Vicky

men guuud vad mycket fina grejer! och älskar förresten din bakgrund. <3

Svar: Tackar! Va glad jag blir av att höra det :)
Fredrica

2012-10-01 @ 17:22:36
URL: http://vickys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0