Räkfrosseri hos Maja.

 
 
Förra helgen var jag bjuden på middag hos Maja.
 
Jag hjälpte till med att skära avokado och när det andra kom fick vi beröm för att vi gjort så mycket gott. Ibland lönar det sig att komma tidigt. Men jag kunde inte riktigt ta åt mig den äran, eftersom Maja hade gjort allt.
 
 
Shiva var med och hoppades att vi skulle tappa nått på golvet som hon kunde stjäla. När hon sen fick en räka lämnade hon den bara på mattan.
 
Sallad med mango, handskalade räkor, rom, creme fraiche, lök, avokado, olika ostar, kex och vindruvor.

 
Alla samlade till bords för att börja äta.
 
 
Jag blev fångad på kort när jag smakade av västerbottensost pajen.
 
Sedan fick vi lite gotta och spelade Ticket to ride. Jag och Maja fick vara i ett lag och var helt säker på att vi skulle vinna eftersom vi båda spelat det flera gånger och resten var nybörjare. Men så fel vi hade vi kom nästan sist. Jag hade planerat att gå ut och dansa men jag hade så kul hos Maja så det blev ingen utgång.

Kommentarer
Postat av: Regina

mysig lägenheten ser ut!

2012-09-18 @ 11:30:29
URL: http://hejregina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0