Popaganda lördag

 Popaganda lördagen vaknade jag upp på söder. Njöt av den helt otroliga utsikten från balkongen. Är som jag är i Karlsson på taket berättelserna högt uppe på taken.
 
Åkte lite kickboard som matchade mina skor och hår så bra. Himla roligt men skakigt när det är dålig asfalt eller på trottoaren.
 
Lämnade kickboarden för att promenera runt lite på söder.
 
Till lunch blev det bulgursallad och hallonsoda. Jätte länge sen jag drack hallonssoda, hade glömt hur sött det smakar.
 
Sedan blev det storloppis på söder. Här märkte jag att jag inte var uppe i norrland. Det var sjukt mycket folk och det gick knappt gå eller se vad som var på alla bord. Jag vart helt slut av att försöka hitta fynd med allt folk, hittade inga fynd.
 
Popaganda kvällen började med Iconapop. Jag satt på gräset och njöt av musiken, tyvärr var ljudet lite obalanserat.
 
Dungen. Plus underbara Elsa och världens härligaste coffeecow kille som hoppade och dansade hela tiden.
 
Konstsim.
 
.
Träffade Robin och hans härliga kompisar. När Damien Rice började satt vi på gräset ganska långt bort men jag och Robin ville stå längst fram och sjunga med.
 
Vi tog oss fram genom folkmassan och stod där mitt i smeten och sjöng med. Det var så underbart bra och kändes overkligt att han stod där och sjöng för bara oss.
 
 
Det bästa var när Damien bad ljudtekninkerna slå av ljudet och han körde canonball akustiskt. Publiken sjöng tyst med för att kunna höra Damien. Underbart är vad det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0