Våruppror

Emma startade våruppror förra veckan och jag tyckte själv att det var iallafall en månad för tidigt. Här är det ju två meter snö och en massa minus grader, men jag värmdes som upp av solen och tänkte att det är ju jätte bra att börja med vår redan nu för då blir ju vintern kort och våren lång.


Min ljusgula klänning med vita prickar och vita strumpbyxor var det vårigaste jag kunde hitta i garderoben. Passade på att bädda blommig i sängen för att få in ännu mer vår.
 

Merlin ville också vara med på våruppror, för det är inge kul att vara ut i snön och frysa om tassarna.


Kommentarer
Postat av: maja

fina du <3

2012-03-07 @ 20:30:30
Postat av: Emma

Finfin klänning och jättehärlig katt! :)

2012-03-07 @ 20:59:10
URL: http://www.krupnikov.wordpress.com
Postat av: Nomin

Våruppror. Oh yes. Den kan aldrig komma för tidigt. Vi här uppe måste förkorta vintern så mycket vi bara kan.

2012-03-09 @ 11:02:04
URL: http://nomin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0