ur telefonen

Lite såhär har slutet av februari och början av mars sett ut på min instagram.


Jag hade fika på praktiken, bjöd på falsk toscakaka, morotskaka och drömmar. Merlin på myshumör, svårt att få något alls gjort då.

  
Avokado till kvällsfika i sängen. Nötter och julmust framför melodifestivalen.


Jag blev bjuden på semla av praktiken. Aldrig varit så förtjust i semlor men den var god. Kan inte minnas sist jag åt en semla, det var nog när jag gick högstadiet.


Var och åkte bräda med Ewert och Knobbe, var sjukt hur mycket pudersnö det var. Hade fiskbensfläta en massa dagar, har blivit min go-to frisyr.


När Jolla med familj var hemma i byn fikade vi hos farmor både lördag och söndag.

Vill du följa mig på instagram heter jag frelli.


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

sötaste flätan på fina tjejen.

2012-03-15 @ 22:34:48
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0