Amsterdam dag 1

Nu är jag hemma i Sverige igen och tänkte visa vad jag haft för mig den senaste månaden. Tågluffen började med att vi flög till Amsterdam.
 
.
När vi anlände dumpade vi väskorna på vårt hostel som låg mitt i stan och gav oss ut för att hitta nått att äta.
 
..
Vi hittade ett retro cafe/restaurang, men vi tänkte vi tar det nån annan dag. Tyvärr när vi skulle gå dit och äta på söndag hade de stängt.
 
..
Vi tittade på alla fina kyrkor och krokiga hus.
 
..
Maja var glad över att vi äntligen var iväg. Vi har pratat om att tågluffa tillsammans sen vi var 15 och äntligen blev det av.
 
..
Vi promenerade runt i några timmar. Vi såg en duktig gatumusikant vid Rembrandtplain som sjöng lite Damien Rice och vi såg solen gå ner.
 
..
Klockan var mycket men vi var ändå för pigga så vi spelade lite kort innan vi gick och la oss.
 
.
Vi bodde på Shelter City som är ett kristet hostel mitt i smeten men ändå i ett lugnare område.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0