Dansar sig fram genom livet.



Lördag kväll för tre veckor sedan när jag var i Umeå så var det festligheter med tjejorna hos Julia. Bonita, Julia, Ebba och Lisa är alla kvar i Umeå på praktiken och första samtals ämnet var att höra hur alla har haft det på praktiken.


Tacos, svensk husmanskost.


Finaste tjejerna Lisa och Ebba.
 

Lisa lånade en paljettklänning av Julia, för hon skulle vidare på spexfest.


Efter jobbet kom Axel ner.


Sedan såg vi på melodifestivalen, dansade och drack kaffe med kardemumma.


Jag hade lånat en klänning av Maja som hon fick av mig i julklapp. Jag brukar passa på att låna kläder av andra när jag får det, för nytt är alltid kul.
  

Sedan gick vi till NH för att ta en öl och dansa ännu mer. Tyvärr var det inte så mycket folk på NH men vi hade kul ändå.


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

så fina damer!

2012-02-26 @ 16:33:04
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Tacos är bäst och kaffe med kardemumma lät spännande, inte för att jag lärt mig tycka om vanligt kaffe än men jag håller på och lär mig!

2012-02-26 @ 16:50:10
URL: http://unvelo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0