Shopping, lunch & geografi.



Förra lördagen gick jag på shoppingrunda i umeå. Köpte mig ett par svarta jeanstights med högmidja och stuprörs. Har länge velat köpa dem men de har inte funnits i min storlek så blev himla glad när jag nu fått mig ett par. Jag bor i princip i dem, så skönt att slippa hårda jeans. Sedan tog jag en lunch på Costas


Med Maja.


Vi började planera lite smått på tågluffen i Europa nu till sommaren. Vi insåg att våra geografi kunskaper om städer i europa var väldigt begränsade. Men nu kan vi en hel massa och har en tanke på vilka städer/länder vi vill hinna med under luffen. Börjar i Holland och tar oss vidare till Tyskland, Österriket, Kroatien, Tjekien, Ungern, Polen och så slutar vi i Malmö.


Jag är så glad att vi börjat planera för nu måste vi åka. Nästa planering blir att göra en budget och lista ut vad vi vill göra på alla ställen. Just nu vet vi bara att vi vill dricka öl i de flesta länderna, vilket vi nog blir less på ganska fort.


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

sicken söt tröja du bar.

2012-02-20 @ 20:11:35
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0