ur telefonen



Februari började med att jag fyllde år då hade jag favoritklänningen och åt tårta med färgglatt strössel på fina fat.


Fick rosor som gjorde varje måltid lite trevligare och på praktiken ritade jag ansikten när det var möten. Jag lovar jag lyssnade på allt.


Åkte tåg till Umeå och provade på isländsk yogurt som var så proteinrik och krämig att den fastnade i gomen. Provad på lite frisyrer, jag rullade in mitt hår så det blev en rulle och tänkte det skulle bli en donut men den gick inte hela vägen runt, så blev en halv donut.


I Umeå var det tacos och drinkar hos Julia.


Maja klippte lugg på mig och jag åkte till syster.


I Skelleftå grillade vi korv och solade. Nere på älven var det is som var perfekt för att halka runt på, Agnes åkte mest runt på mage.


Agnes och Jollade hade bakat blåbärskaka. Jag fick en bit och Agnes ville ha tre.


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

mycket tjusigt, fina du!

2012-02-25 @ 16:05:51
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0