Upplever sina egna barndomsminnen igen genom de små.

 
Sommaren har inte bjudit på många varma dagar så vi passade på att fika ute när det var varmt och soligt.
 
Det var tyvärr väldigt blåsigt. Men eftersom det var sommar och varmaste dagen på länge så stannade vi ute i timmar.
 
 
Shiva var mätt. Hon hade fått blåbärskaka som Agnes tappat på marken.
 
Bror var tuff.
 
Olivia tyckte det var roligast att sätta kameralocket på kameran. Tror hon kommer bli fotograf när hon blir stor, för hon ville helst ha min kamera som leksak.
 
Jag och Agnes gungade.
 
.
Busungen tyckte det var kul att dra upp kläningen och visa magen.
 
Alla tre barnen samlades när vi ställde fram en skål full med smultron.
 
Själv hann  jag knappt smaka ett enda smultron för flickorna var så glupska.
 
.
Både händer och fötter hamnade i skålen.
Olivia, Elva och Agnes.
 
Agnes visade att hon kunde klättra upp på stor stenen. När jag var lite så kommer jag ihåg att jag tyckte stenen och kullen var så himla stor. Nu när jag själv är större känns den mindre.
 
Olivia var lite för liten för att kunna klättra upp själv.
 
Sedan gick vi in när alla hundar och barn blev trötta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0