ur telefonen


Blom bukett

Här är en liten tillbaka blick ur min telefon. En blombukett

Sömnlös bland blommor

I veckan var det många sömnlösa nätter och då roade jag mig med instagram. Det blommiga täcket är från Stigs livs, hittade två set och de är säkert från 70talet, finns mycket gamla nya saker där.

Fin frukost = Proviva,vinglas,paraply och två sugrör.

Förra fredagen hade jag lyxfrukost hemma för mig själv och då dracks det proviva mango i champangeglas med sugrör och paraply.

Vindruvor till filmkvällen.
Hade filmkväll i måndags och åt vindruvor som filmsnacks. Såg Water for elephants och den är helt otroligt fin, och mysigaste filmen jag sett på länge. Reese Witherspoon och Robert Pattinson är båda sjukt snygga.

Fajitas med spenat och hemmabakade tortillas.
I tisdags blev jag sjukt sugen på Tacos men hade inge köttfärs eller tortilla hemma. Istället för färs tog jag kyckling med paprika och spenat. Plus bakade egna tortillabröd, de blir aldrig så fina men goda blir dom.

Hittade en blomma på marken som fick följa med hem. 
I onsdags när jag cyklade hem från sista jobbkvällen hittade jag en blomma på vägen, någon som hade tagit den från en blommrabatt och sen bara kastat den på marken, så den fick följa med mig hem. På morgonen hade jag helt glömt bort den, men då låg den där i hallen och lyste som en sol.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina bilder! Kan du inte lägga ut tortillareceptet? Är sugen på att testa att baka egna. Kram

2011-09-03 @ 12:39:49
URL: http://saraochlisa.blogspot.com
Postat av: Paula

Fina bilder, vilken mobil har du fotat med? :)



Vill förresten tipsa dig om att skönhetsbloggen www.hiilen.blogg.se just nu har en massa tävlingar igång där du kan ha chans att vinna bl.a. skönhetsprodukter och smink. Jag är med och tävlar, va du också det! Kram

2011-09-05 @ 18:27:47
URL: http://fromwhereistand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0