ur telefonen


Höst!
 
Hösten har verkligen anlänt till Umeå, även så höst förkylningarna. Jag Har varit sjuk mesta tiden av de tre senaste veckorna.

Puss 
Var frisk i några dagar, då fixade jag till mig och gick på fest hos Sandra.

Fortfarande sjuk och sängliggande! 
Blev sjuk igen och var sängliggande. Mesta tiden gick åt till att se serier och växla med en och annan inspelad föreläsning. 

Slarvig fiskbensfläta. 
Blev frisk och gjorde min allra första fiskbensfläta. En slarvig sådan, men jag kan ju inte kunna allt på första försöket.

Pepp så ja spricker!
Var pepp för vinkväll med tjejorna. 

 Vita toppar
Köpte vit nagelack för att kunna göra vita toppar nu när jag fått så långa naglar.

Nyklippt och fick utbakadeflätor!
Maja klippte mig och efter klippningen fick jag utbakade flätor.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina kort! Hoppas du blir helt frisk snart.

2011-09-23 @ 01:00:52
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0