Underbara bloggvärldar.


Regniga dagar som denna vill jag hålla mig inne och då passade jag på att hitta lite nya bloggvärldar att följa. För så tycker jag det känns att följa någon blogg, det är som en helt egen värld.

Här på högersida har jag de bloggar jag följer och nu har lagt till lite nya bloggar som ni absolut borde kicka in på.


Till de bloggar jag följt länge hör Nio till fem, Underbaraclara och Elsa Billgren för att nämna några.

 
Nya bloggar som jag inte kan få nog av och har länkat är bland annat Inspiration, Un Velo och Vykort till min syster.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för länken! :)

2011-09-14 @ 16:14:31
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0