Galen avmaskad huspiga till salu på Östermalm.


Karin
kom på den smarta ideén att rådfråga det stora oraklet Google vem hon igentligen är och jag blev genast tvungen att göra det samma. Jag skrev bara in "Fredrica är" i Googles sökmotor och fick veta en massa saker om mig själv som jag inte visste.


Fredrica är boende på Östermalm.
Fredrica är hemma.
Fredrica är en vacker och pigg långhårskatt som är kastrerad, id-märkt och avmaskad.
Fredrica är galen.
Fredrica är till salu.
Fredrica är kung.
Fredrica är huspiga hos finbonden.

Vore roligt att höra vad ni är för ena som läser bloggen!


Kommentarer
Postat av: Theres

Theres är europas bästa unga entreprenör

Theres är det bästa jag varit med om

Theres är en glad Theres i dag

Theres är av jesusbarnet

Theres är något snabbare ned i det sköna vattnet



Haha! :)

2011-09-02 @ 17:33:43
Postat av: Lisa

Jag vet inte om jag gjorde rätt, men ifall jag gjorde det så är jag:

Lisa är här

Lisa är vår nya stjärna

Lisa är bäst

Lisa är död

Lisa är sjuk



HAHA! :)

2011-09-02 @ 18:14:19
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0