Förfest i våningen under.



I fredags hade jag på mig detta så jag skulle gå ut på origo med Lisa eftersom Anton hade nollning där. Lisa var bjuden på middag så jag tänkte jag skulle gå direkt till origo vid 10.

Fast så blev det inte för mig, för jag kunde inte stå emot att höra festmusiken en våning ner, inte nog med att det var fest musik så sjöng även alla på festen med i låtarna och jag tänkte det verkar vara en himla skön fest.

Tog med mig mitt pick och pack och fyllde ett vinglas och gick ner för att plinga på. Blev så hjärtligt välkommen för tydligen är det vanligast att en granne plingar på för att de ska klag, men inte jag. Mitt antagande att det var en skön fest var så sant och sjukt sköna människor även fast förlusten i fotboll.


Sedan dansade Jag, Lisa, Anton och Oskar hela kvällen tills vi blev sugna på en max burgare och var tvungen cykla på två cyklar vilket endast en av dem hade pakethållare, då fick jag offra mig och sitta på styret. Jag överlevde och fick sova gott.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Fantastisk kväll! :)

2011-09-05 @ 23:08:15
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0