Allt kommer att bli bra!



Då har jag gått och blivit sjuk också, till och med feber. Kommer inte ens ihåg sist jag var så sjuk att jag hade feber. Känns som att jag alltid blir sjuk när jag börjar vila efter att ha stressat en massa och inte haft en lugn stund. Min kropp tänker väll att "då har jag tid att blomma ut med förkylning så jag kan bli bättre sen".

Nu ska jag iallafall försöka ta det lugnt och vila även fast jag har en massa i veckan. Är inte min starka sida, jag vill ju vara med på allt och göra allt, vilket alltid resulterar i att jag är sjuk jätte länge och aldrig blir frisk. Plus att jag vill inte ha en massa vila för då blir det att jag tänker så mycket, skulle gärna slå av min hjärna om det gick.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, vad trist :( Undrade vart du försvann idag, men jag antar att du gick hem då? Hoppas du mår bättre snart! Säg till om du vill ha anteckningar eller nåt från skolan. KRAM

2011-09-06 @ 18:32:47
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0