Julcocktail!


I fredags var det julcocktail hos Maria och Julia. Maria hade gjort en julig cocktail med apelsin och nejlikor.


Det bjöds även på sillsnittar. Jag åt säkert tusen stycken om inte mer.


Vi hade himla trevligt och diskuterade P3 dokumentär för vi har alla fått nån hype på dokumentärerna. Jag har lyssna på en hel del avsnitt men det var så länge sen så nu kör jag igenom alla igen.  


Maja följde med som min respektive och övernattade hos mig för att vi skulle julhandla på lördagen.


En sjukt lyckad kväll och vill ha en massa fler av dessa. Nästa termin är vi utsprida över hela landet så då blir det inte alls mycket sånt här mys.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, vill inte ens tänka på nästa termin :( Du kommer vara så saknad!

2011-12-14 @ 01:40:17
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0