Hemfärden.


I torsdags skrev jag tenta på morgonen som gick jätte bra. Efter det kom Maja till mig och vi väntade på Alexander för att börja hemfärdet mot Boden. Jag och Maja skulle åka med samma tåg till Boden men det blev inställt och ersättningsbussen skulle ta sex timmar. Som tur är löste det sig som så att vi betalade alexander för att få åka med honom istället.


Första stopp blev Unbyn, hos Majas föräldrar. Min mamma och pappa var i Luleå och julhandlade så de skulle plocka upp mig påvägen hem.

 
Äntligen hemma i Överstbyn packade jag upp väskan och gjorde mig hemmastadd i mitt gamla rum. Garderoben är redan full och jag har så mycket kläder i Umeå som ska rymmas, får göra en stor utrensning när jag flyttar hem igen. 

På onsdag ska jag på besök på min praktikplats och jag är så uppspelt och nervös. Ska bli kul att få träffa min handledare och se vart jag ska spendera den mesta av min tid nästa termin. 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad spännande! Hur gick mötet? Hoppas du har det bra vännen! Kram

2011-12-27 @ 17:04:33
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0