Fulsnyggt djungeldjur.


Hela sommare klarade jag av att stå emot grupptrycket att bära ett visst plagg som gjort sin comback från 80 talet. Här kan ni bland annat se Annika Marklund bära ett par och även min kära kusin vågade bära ett par i mitt hem. 

Nu när hösten kom stötte jag tyvärr på mina egna 80tals fulsnygga djungeldjurs byxor. Jag kunde bara inte stå emot nå längre. Ni vann.




Som ni ser går det inte stå still med byxorna på så jag fick sitta ner och ta kort för att få skärpa.

Byxor: Kappahl  Sjal: Nestors secondhand butik   Tröja: Indiska


Kommentarer
Postat av: maja

ha (det är allt jag kan säga)

2011-08-25 @ 21:59:15
URL: http://kandusimma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0