Sista sommarkvällen på båten Båten

 
Sista veckan Båten hade öppet passade jag, Maja och Emma på att avnjuta en sista sommarkväll med god mat och dryck. Det var onsdag och tyvärr kan det nog inte kallas för sommarkväll då det var jätte kallt och vi satt inne.
 
Jag började med en paloma. Den skall tydligen vara Mexikos mest populära drink, ja till och med populärare än margarita.
 
Jag beställde en Pichanga, vilket var ett fat med plockmat som kocken bestämmde lite dag till dag vad den skulle innehålla. Allt var super gott och jag var hel nöjd. Emma och Maja åt den goda karibiska salladen som är to die for.
 
 
Glad Emma.
 
Super glad Maja.
 
 
Mitt i allt bytte vi bord för att omväxling förnöjer eller var det förväxling omnöjer. Jag vissade stolt upp min senaste frisyr. Jag gör oftast inget med mitt hår, eftersom jag känner mig mest bekväm med det utsläppt och lockigt.
 
Maja och Emma köpte en drink som de fick i en vas. Tyckte det var roligt att Mamma har exakt en sån vas som Emma fick. Jag måste nog låna mammas vas på obestämd tid för att dricka drinkar i.

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

du var jättefin i håret, kära du!

Svar: Tack fina du!
Fredrica

2012-09-11 @ 21:39:03
URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0