Open mic night


För flera veckor sedan hade Lisa anordnat en open.mic-night. Kvällen startades med skön sång och gitarr av detta nyinflyttade umeåparet.
 
Jag och Christina tog bästa platserna närmast scenen.
  
Vid vårt bort stod en chips skål. Det var till och med cream cheese chips, mina favorit chips.
 
Bordet brevid oss de hade fått kakor. Vi delade alla med oss boderligt och systerligt av både chips och kakor.

Lisa spelade även hon några egna låtar. Den kvinnan är så himla begåvad.

Jag har utnämnt mig själv till hennes största fan. Jag har varit på alla hennes uppträdanden. Eller nästan, tyvärr missade jag en spelning hon hade i förra veckan pågrund av halsfluss.
 

Det var så himla skön stämmning och alla som spelade och sjöng var otroligt duktiga. Det gick inte annat än att sitta där, njuta och le. En helt fantastisk kväll och jag hoppas Lisa ordnar flera sådana kvällar. Då kanske jag också tar plats på scenen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0