Lyxfrukost, Rey Beri, skvallerblaskor & hockey.



På söndagen vaknade upp av att det började röra på sig i lägenheten, Evelina hade börjat göra lyxig söndags frukost. Jag ska börja sova över hos folk oftare. Det är ju en vin,vin situation för alla. Det blir lyxfrukost(för det gör en ju inte bara för sig själv) och det blir trevligt sällskap.


Efter att ha suttit och funderat på att gå ut i solen men istället sett på youtube klipp på roliga barn i tre timmar tog vi oss i kragen och klädde på oss för att gå ut. Jag fick låna söndagskläder av Evert.


jag fick låna märkes solglasögonen Rey Beri också.


Såhär mysturistigt fulsnyggt blev det när jag fick låna en massa. På bilden fattas dock kameran runt halsen eftersom den tog kortet.


När vi väl hade tagit oss ut satt vi oss i bilen och åkte på sightseeing i ett nybyggt område där det var en massa fräsha, ljusa, moderna hus.


För att sedan åka till en äldre stadsdel där husen är kulturmärkta. Där bor nämligen Fredriks mamma. Hon bjöd på fika och sen lunch och middag också.


Sen till sist tog vi oss ut i solen. Vi promenerade mer till havet men när vi kom dit insåg vi att det var himla kallt och blåsigt.


Utevistelsen blev väldigt kort, men ute i solen det var vi iallafall.


När vi kom in igen var det dax för hockeyn. För de mindre intresserade(läs jag och Evelina) fanns det skvallerblaskor att roa sig med. Sedan åkte jag hem och den helgen var slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0