Kvalborg

Dagen före valborg firades på detta vis.



Vi promenerade iväg till Triangeln för att njuta av solen och det varma vädret. Marina och Åsa var med.


Gitarren var med. Dock trodde Kigge här att det var en contrabas.


Jag var helt kär i Uppsala.


Vi stod för musik och sång.


Marina hade med sin polaroidkamera så vi tog en massa bilder. Favorit bilden är lätt den på hela gänget och Marina står upp, stjäl hela bilden, hon är finast.


Vi hade koden till en källare där det fanns en toa så vi slapp gå ute som djur. När jag var på toa var marina kameraansvarig och Henrik fick ställa upp som model.


Sedan fick även jag vara modell. Jag var dock ingen bra modell för jag kunde inte sluta skratta åt alla roliga kommandon Marina gav till oss.


Det var fullt med glatt folk över allt. Vårt gäng blev bara fler och fler.


Vi myste, njöt och sjöng Håkan Hellström i fler timmar.



När klockan blev sju kände vi att det började bli lite kallt och att jag, Åsa och Marina blev sugen på Sushi. Innan vi skulle gå fick Marina ett hjärta med ett J i av Jens.


Vi tog oss några hundra meter så hittade Åsa och Marina några kompisar som vi stannade och pratade med. Vi pratade om USA. När samtelet for in på politik fortsatte vi får färd mot Sushin.


Efter maten promenerade vi till korridorsfest. När vi gick därifrån för att gå ut, mötte vi boden folk som var påväg till festen vi lämnat så vi kramades och fortsatte åt olika håll. Sedan dansade vi från 11.00 tills kl 03:30.

Ångrar att vi var så stressad när vi mötte Boden folket, samtidigt så var det skönt att vi möttes iallafall, vi hade ju kunnat missa Henning och Ulla helt och inte sett dem nått under valborg. Det var sista gången jag träffade Ulla och jag är glad att vi iallafall hann ses och kramas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0