ur telefonen



I mars såg jag melodifestivalen hos Lovisa och hade fjädrar i håret. Merlin gör en tittaöveraxeln pose.


Myser med Max i favorit tröjan. Hade lila och mintgröna naglar som matchade mitt linne.


Läst igenom Retro magasin säkert tusen gånger och leta rätt på en emaljkopp som mamma äger. Den ska nog få följa med till Umeå sen.


Snön smälte snabbt och vägen svämmade över. Skulle inte vilja gå på det övergångsstället. På toa är det viktigt att se sig i spegeln för att se om man är vägsmart. Det är jag.


I april åt hemmagjord krusbärskräm till efterrätt hos syster. Agnes grillade korv och åt upp alla senap först och sedan korven.


Super fint väder hela påsken med klarblå himmel. Jag var påskkärring tillsammans med Agnes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0