Umeå Open fredag



Förra fredagen efter praktiken hoppade jag på tåget ner till Umeå. Maja hade varit barnvakt hela dagen så hon var hel lugn. Jag var stressad fast jag redan satt på tåget och allt var lugnt. Efter lite kaffe och mat samt ombytte inne på tågtoan, balanserande på ett ben kände jag mig hel lugn också. Inte ens de innebandylag med 13 åringar som satt i samma vagn kunde förstör mitt lugn och glädje för kvällen.


Efter tåget tog vi taxi hem till mig och lämande väskorna för att sedan åka direkt till Umeå Open. Där hittade vi en glad Manne och en sjuk Mackan.
 
 
Vi gick direkt för att se Deportees men eftersom Pete Doherty hade ställt in så spelade Moneybrother före Deportees och det gjorde mig absolut inget då Moneybrother var himla bra, bara hans härliga röst och gitarr.



Efter Moneybrother gick vi ner till Äpplet för att ta en öl. Där hittade vi Marc och Jonas. Vi pratade en massa och tog fulsnygga kort.


Sist men absolut inte minns var det tid för Depotrees, det jag sett fram emot mest. De har så himla bra som jag hade tänkt mig att de skulle vara. Jag är helt kär i dem alla och jag var ganska så starstruck när de gick runt på Umeå Open.

Här är en liten snutt jag spelade in av på Deportees konserten.


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

så fin du var i håret.

2012-04-10 @ 17:23:06
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0