Två rödtottar på fest hos Mange.



För en vecka sedan åkte jag till Luleå med Ewert för att följa med på inflyttningsfest hos Mange.


Mange var bartender och Fredrik DJ. De blev dock avskedade ganska snabbt.


Evert hade lockat hår och öppen rygg.


Drinkar av alla de olika slag.


Själv hade jag tagit med mig en öl för festligeheterna. Min systersfavorit öl var jag tvungen prova. Den smakade inte riktigt öl, den var som fruktig eller söt. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är den smakar.


Evert visade sitt partytrick. Ett finger i näsan så spelas det musik. (skämt brutalt stulet från Högklackat)


Blev himla glad när jag upptäckte att Evert och henns vänner älskar dennna låten. Så bra pepp låt.


Sedan blev det singstar. Det var första gången för mig att se sig själv på skärmen samtidigt som vi sjöng. Vi sjöng högt och fint men grannarna verkade tycka det inte var ljuvlig musik för någon hade ringt störningsjouren.


Då drog vi ut på Olivers. Jag hade mina nya shorts, skor och dubbelkragen.


Hängde lite i källeren och ringde för att höra läget på AllStars.


Fick mig en ny kompis.


Jag försökte förklara något eller kanske komma underfund med vad författaren från Japan heter som jag läser nu.


Vi ägde dansgolvet.


Det är roligt när jag kollar på bilderna och tänker att vi matchade ganska bra ihop. Två rödtottar med svarta genomskinliga toppar. Evert var dock tuff och jag söt.


Sedan pratade vi med bartendern/someliern medan vi väntade på att kön till garderoben skulle bli kortare, så vi fick bege oss hem.


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

så himla söt du var på nästundersta bilden!

2012-04-21 @ 15:58:42
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0