Påskdagen och förändring.


Här är sista inlägget från påsken 2012 jag lovar. Började med storfrukost, fanns alla olika slag av pålägg. Jag lyxade till det med löjromstoast med lök och creme fraiche.


På påskdagen gjorde vi en förändring i påskfirandet. Vi brukar alltid åka till Krokträsk hela påsk. Påskdagen åkte vi istället till Dahltjärnarna istället. Eftersom det inte gick köra bil och gå sista vägen så blev det även ändring i färdsätt dit. Jag och knobbe åkte fyrhjuling, himmla guppigt var det.


På en stor sten vid vår grillplats låg ett älghuvuds skellet.


Här fiskade vi upp en massa storfisk. Jag fick till och med en fisk den lilla korta stund jag fiskade. Pappa blev galen med isborren och gjorde hundra hål.


Grillade burgare.


Agnes sov i en tunnel för att hon inte skulle få rök i ögonen. På kvällen åkte Skellefteå familjen hem och nu nästa gång jag ser dem fyller Agnes 3 år och bjuder på tårta hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0