Vertikalt regn.

animated gif how to
Såhär såg jag ut i imorse, jag hade sovmorgon men var ändå uppe tidigt. Eftersom vi skulle ha redovisning, vilket inte är det bästa jag vet. Hann öva och ändra lite i powerpointen, vilket jag inte hade behövt göra eftersom vi ändå inte fick igång vår powerpoint så vi körde utan. Det blev inte lika bra redovisning och det stressade upp oss lite men jag tyckte vi gjorde riktigt bra ifrån oss ändå.

anim gif maker
När jag väl skulle hem regnade och blåste det från alla håll. Jag tänkte smart att om jag cyklar fort blir jag bara blöt på framsidan av kroppen, vilket hade fungerat om jag hade haft stänkskärmar. Istället blev jag blöt på framsidan och blöt och lerig på baksidan. Fast jag kom hem fort ska jag säga.

Sedan ikväll gick tyvärr mitt fina turkosa paraply sönder av det vertikala regnet. Men lika glad var jag ändå för jag har vunnit så tjusiga naglar på Karins blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0