Rena rama rappakaljan.



Förra tisdagen gav jag mig ut i regnet fast än att det spöregnade ute, jag skulle nämligen på spelkväll hos Christina.


Jag hade tagit med mig två spel och vi började med Absolut överens. Som går ut på att man ska försöka tänka likadant i laget, helt enkelt skriva samma saker. Jag och Christina var ett lag de andra lagen var


David och Martin


Liselott och Marcus 


Marc och Tor. Det blev mycket skratt och var två ooolidligt spännande matcher. Vi drack även första julmusten för året. Åh längtar så till julen, har redan börjat leta julklappar. 


Sedan tog vi paus i spelet för att byta spel.


Rappa Kalja blev det! Går ut på att man ska lura de andra lagen att tro att man har den rätta förklaringen till ett ord. Så roligt att sitta och hitta på va ord betyder och sen får man ju veta en massa underliga ord och vad de betyder på riktigt.


Efter timmar av spelande skulle vi ta bussen hem eftersom det fortfarande regnade utanför. Vi stod i regnet i nästan en timma eftersom bussen på kvällen tydligen åker en annan väg än på dagen. Det gjorde inte så mycket för vi hade himla bra diskussioner och jag fick en massa bra tips på filmer och serier.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0