Borta bra men hemma bäst!


My livingroom/bedroom. My walk-in-closet My kitchen
Jag har aldrig i hela mitt liv blivit så glad av att få komma hem. Jag har varit bort fem dagar i Uppsala och haft nästan för roligt och sovit alldeles för lite. Igårkväll tog jag natttåget hem, som var försenat och blev ännu mer försenat. Lyckades iallafall sova fem timmar på tåget för att sen hoppa av och cykla direkt till jobbet med alla packning och för lite kläder för kylan. Efter att ha cyklat runt på Teg i 7,5 timmar är jag nu äntligen hemma i min fina, underbara, städade och varma lägenhet.
Ikväll blir det egenmys med värmeljus,te,filt och kanske någon socionomig film.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Glad to have you back! SJ levererar igen alltså? :P Kram

2011-10-11 @ 22:13:58
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0