Christer fyllde 28 år!



I fredags åkte jag först till Skellefteå och köpte present, åt lunch och lekte med Agnes medans Johanna fick packa för att åka till Överstbyn. 


Innan vi lämnade Skellefteå köptes det lite gotta. Agnes fick ett kinderägg och kastade snabbt i sig chockladen och sedan fick jag sätta ihop en sorts snurra som var överaskningen. Tyvärr hade hon fått en likadan fast annan färg i förra kinderägget. Men det var iallafall inget pussel.


I baksätet busades det för fullt. Agnes fick även öva på ta kort med systemkamera, blev lite suddigt men jag ser potential.


Vi stannade till hos Christer för att äta smörgåstårta och fika för att fira att han hade fyllt 28 i torsdags. Av oss systrar fick han stora färglada badlakan. Han har nämligen nyss flyttat in i en ny lägenhet och behövde handdukar och pynt(inredning), vilket vi kände var svårt när vi inte hade sett hur hans lägenhet såg ut.
Kakfatet ser halv fullt ut för att jag inte hann ta kort innan alla hade tagit för sig av mammas beskvier som är godast i världen.


Christer bor granne med vår kusin David, hands flickvän Linda och lilla Olivia. Så de kom förbi och Agnes fick en lekkompis, dock ville mest Olivia promenera runt med någon vuxen, det var så sött när hon försökte hålla sig fast i Agnes, men det gick inte för det blev alldeles för ostadigt.


Mätta och belåtna åkte vi hem till Överstbyn. Hemma blev det klädbyte till dinopyjamas för att leka lite innan alla energi hade lämmnat kroppen och det var dax att sova. Poserna kallar jag "nyfiken hunchback" och "Twisted golvfokus med sträckt fot". De är inga lätta ena kan jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0