At Veronicas and Lotus.


I lördagskväll tog jag mammas bil och körde in till Boden för festligheter. Lämnade bilen hos min bror och promenerade in mot stan. Vi hade sängbyte i familjen, jag sov i min brors säng i stan, han sov i min, för att Johanna,Tony och Agnes sov i hans i byn.


Påväg till Veronica tog jag kort på Bodens enda Telefonkiosk. Kommer ihåg när jag och Marina var yngre och ringde bussamtal från den i väntan på att dansen skulle börja.


Veronica med grön genomskinlig skjorta.


Elin med svart genomskinlig skjorta!


Tilda i svart spets.


Jag i min nya oranga genomskinliga skjorta från Monki. Det var den jag skulle köpa i fredags men fick ju även med mig en kjol och en blus.

Kring 12 bestämde vi oss för att gå ut. Lotus blev det och när vi kom dit var det helt sjukt lång kö men som tur är har Elin bra kontakter så vi gick bara rakt in. Ja jag vet att folk hatar de som går före i kön, jag hatar också dem. Fast när det var vi så kunde jag ju inte hata oss.


Det var första gången på Lotus för min del och jag kände mig sjukt gammal. Alla var typ 18 år och då kände jag inte heller någon.


Vi fyra dansade mest hela kvällen och mitt i allt började det snöa inomhus. Fusksnön luktade jätte äckligt men det var ju ändå ganska roligt, lite som skumparty fast inte inte lika kladdigt.

Efter några timmar av dans promenerade vi hem.


Kommentarer
Postat av: The one and only, Elin

Jag hatade inte oss heller :)

2011-11-04 @ 14:40:07
URL: http://elinjohanssonb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0