Amsterdam dag 1

Ursäkta att det varit dött här på bloggen. Jag har haft så mycket att jag blev tvungen prioritera bort bloggen lite. Så nu kommer det bli en massa för att kompensera.

Jag har ju hunnit vara på en lång weekend i Holland och här är bilder från första dagen.

Till frukost gjorde amerikanska pannkakor och fruktsalad.

Detta var den vackra utsikten vi hade vid frukosten, vi alla tre bodde hos Annas pappa.

sen åkte vi in till amsterdam och åt lunch.

Anna hade fina röda läppar.

Mie har långt hår nu, så himla fint fast hon ska klippa av det snart.

Sen shoppade vi lite och gick till en Second hand butik dock var vi så slut när vi kom dit så blev bara ett fynd för mig. Lägg märke till de söta husen bakom mig, så såg det ut överallt i Amsterdam

Hoppade på tåget tillbaka till Liden för att göra oss fin för middag.

Så här snygga blev vi, värsta prombilden.

Vi åkte till beachen och började med lite cava och bubbel.

Vi åt fick och skaldjur. jag åt tonfisk med primörer. Sedan när de började städa undan förstod vi att det var tid att börja bege sig hem. Sen när vi kom hem pratade vi minnen och tittade i våran Yearbook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0