Siw!

Strong independent women!!
Grattis till alla kvinnor idag på Internationella kvinnodagen och som om inte det vore nog är det ju fettisdag idag också. fettisdagen firar jag inte så mycket eftersom jag inte äter semlor. Anledningen är att jag inte tycker om grädde och jag tycker inte om mandelmassa så är inte så kul att äta på en torrbulla bara. Jag är faktiskt lite avis på alla som gillar semlor, dom är ju så fina. Kanske får ta mig an att baka semlor och bjuda andra så får jag vara delaktig av fettisdagen.

Min största förebild och stötpelare i livet är mamma därför tycker jag idag är hennes dag.



Jag älskar morgonpasset i P3! Lyssna på radion samtidigt som man ser solen sakta då upp det gör att dagen får en bra början. Tack till Martina, Kodjo och Hanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0