Hej!

Det här är min första blogg och detta mitt första inlägg. kommer skriva om lite allt möjligt ur mitt liv, som vintage fynd, mode, film, mat, bakning, hälsa, träning och ja en hel massa alltså. Men mest kommer jag berätta med bilder!

Vem är jag då?
Fredrica Engström heter jag och är 22 år pluggar socionom i umeå. jag är född och uppvuxen på landet 4 mil utanför boden, älskar naturen men lockas lika mycket av storstan. Jag tycker om att ha en stund för mig själv men missar gärna inte sociala tillfällen. Jag älskar vintage kläder och möbler och blandar det gärna med nya ting. Matlagning och bakning är bland det bästa jag vet och så avslappnande, allt från småkakor till pitepalt. Jag gillar spontanitet och samtidigt rutiner. Man kan väll samanfatta mig som att jag vill allt på en gång.



  

Eljest?
Ett gammalt ord som jag hört sen barnsben. Synonymer till ordet är speciell, annorlunda, annars.

Fridens /Fredrica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0