Outfits som inte fått vara med i bloggljuset.

Här är några outfits som inte ännu fått hamna på bloggen men som verkligen förtjänar det eftersom de är så underbara.
create an avatar
Avnjuter sushi men blir fångad på bild och det syns ju vad jag tyckte om det. Blommiga klänningen är en min mamma hade när hon var tjugo. Hade den en dag när jag var i Stockholm och shoppade.



En svart klänning med vita prickar som är i kortaste laget,skärp som jag kortat av för att kunna ha i midjan och en rosa prickig sjal jag lånat av maja. Klänningen och skärpet hittade jag på vinden hos mamma och pappa.


Vit skör blus från farmors magasin, brun manchester kjol från monki köpt second hand, strumpbyxor från hm och ett par vita converse.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina allihop! Den första klänningen är underbar. Kram

2011-07-27 @ 12:09:21
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0