Den underbara lördagen.

Lördagen cyklade jag och Maja(Som för övrigt är min rumskompis nu i sommar) till Döbelnspark för att träffa Christina på Parkfestivalen.

Sedan hände det mest underbara på länge. I met my new love!


Dessa glittriga skönheter har jag tittat på tidigare och nu var de på halva priset så jag var ju tvungen att köpa dem. Sekunden jag köpte dem kände jag att det var god tid att börja blogga igen, de måste visas för alla. Jag invigde dem i lördags på Scharinska och de är hur sköna som helst.

Fridens liljor/ Fredrica


Kommentarer
Postat av: Lisa

Shit vad häftiga! Det är härligt med nya kärlekar :)

2011-07-12 @ 11:17:45
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0