Coulda, woulda, shoulda...

Jag har de senaste två veckorna ägnat mycket tid åt att se hela Sex & the city serien. Är inte klar än men snart så har jag tagit mig igenom den och då ska jag se filmerna. Är helt kär i serien, har faktiskt bara sett enstaka avsnitt tidigare och förstår inte varför jag väntan så här länge.

Jag kan känna igen mig mycket i de fyra tjejorna och känns som att de ger en massa relationsråd som faktiskt är riktigt bra. Så här är ett litet citat ur den härliga serien.

Carrie: The most important thing in life is your family. There are days you love them, and others you don't. But, in the end, they're the people you always come home to. Sometimes it's the family you're born into and sometimes it's the one you make for yourself.

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, du vet nog redan hur mycket jag älskar den serien :P Ett av mina favoritcitat är; how is it that we write our own vows but not our own rules? Kram

2011-07-24 @ 10:58:23
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0