Second hand måndag.

Igår var det second hand runda inplanerat med Lisa. Vi gav oss ut i Umeå för att fynda lite gamla saker.
 
På Myrorna hittade jag fyra skålar av en serie jag fått av mamma när jag flyttade hemifrån. Hade sedan tidigare assietter och tre stycken ungsfastaformar i olika storlekar.


Köpte även den ljusa klänningen som hänger längst till höger. Den är i storlek 42 men med ett skärp i midjan sitter den fint. Köpte även en massa galjar på Röda korset för att hänga upp alla mina klänningar. Jag insåg ganska snabbt när jag kom hem att jag borde köpt ännu fler.


På Röda korset hittade jag även dessa kuddfodral som jag tyckte skulle passa jätte bra till min lägenhet nu när den ska stylas om lite. Fick även köpa nya prydnads kuddar eftersom de jag har inte går ta av tyget på.
 

När jag köpte kuddarna passade jag även på att inhandla en skohylla eftersom jag länge tänkt köpa en.

Nu tänker säkert ni -Äger hon bara svarta och vita skor? Och svaret är nej, det är en arrangerad bild.
 
Då tänker ni kanske -Va är det för mobbning mot de färgglada skorna? Nej nej det är ingen mobbning, även de ska få synas nångång.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, jag gillar det svart-vita temat på skorna! :)

2011-08-09 @ 14:54:26
URL: http://saraochlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0