Fina flickor har inte röda skor.

Igår var jag på en liten second hand runda här i Umeå. På myrorna hittade jag en underbar orange Elsa Billgren klänning som kostade 350 kr och jag hade lätt lagt de pengarna på den men den var för liten.
Jag fick på mig den, men fick panik när jag skulle få av mig den. Det var inget lätt projekt ska jag säga! Stod där och prasslade med klänningen över huvudet och  framåtlutad i flera minuter kändes det som men jag fick av mig den tillslut.

På Röda Korset hittade jag två fynd. En svart fuskkrokodilskinns plånbok och så ett par skor.
Jag har länge gått och funderat på att köpa ett par röda Hasbeens för jag tycker det skulle vara himla fint till sommarklänningarna. Men på röda korset hittade jag ett par röda skinnskor med liten klack som gör mig ännu mer sugen på sommarklänningar.
 

Kjolen har jag fått låna av mormor. Randen är egentligen blå fast den ser svart ut på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0