ändrade planer kan vara lika bra som orginal planerna

Egentligen skulle jag i helgen varit på Sveriges största inomhusfestival, Umeå Open.

Istället satte jag mig på en buss
 
som gick till Skellefteå där min kära syster med man och barn bor.

Världens finaste Agnes visar hur stark hon är i sin Teenage mutant ninja turtles t-shirt. Hon kan lyfta en bil.

De håller på renoverar kök och badrum och det kommer bli så himla fint när det är klart, det här är bara ett litet smakprov. Lägg märke till Agnes konstverk på golvet!



Sedan tog vi vårt pick och pack och åkte vidare till Överstbyn, hem till mor och far.

Förövrigt hann jag ta en titt in på Röda Korset i Skellefteå och köpte tre fynd för 30 kr. 3 för 30 kr! Ja jag är fortfarande i chock. Bilder på fynden kommer senare.

Fridens /Fredrica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0