Tacofredag med tjejor och Charlie.

En taco fredag hos Maria, Julia och Bonita.
 
 Vi var alla så hungriga att allt var uppätet på 10-15 min och vi ojade oss alla över att vi ätit för mycket. Det tycker jag är svårigheten med tacos, att jag alltid äter för snabbt och för mycket. Men det är ju så himlarns gott.
 
 
Charlie var med och hoppades att vi skulle tappa nått ätbart på golvet. Han fick visa att han kunde spela teater. Skjuter man honom spelar han död för lite gott att äta.
 
 
Vi låg och jäste i soffan i några timmar efter maten. Sedan blev det hårstyling, jag fick håret lockat, tyvärr vill mitt hår bara vara naturligt lockigt ochlockarna försvann. Eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter gick jag hem tidigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0