Sommar out and about

Vackra ting och miljöer utomhus som hamnat på mitt instagramflöde under sommaren.
 
 
I Stockholm fotade jag fina blommor och utsikten från balkongen på söder.
 
 
En kväll på Båten båten satt vi ute och njöt av den upplysta bryggan och jag fick gulliga mms.
 
 
Åter tillbaka i Boden och Överstbyn njöt jag av kvällspromenader.
 
 
Mammas blommande pioner och pappas rostiga oljetunnor.
 
 
Ängar och söta hus på kullar.
 
Min vanliga löpartur över Korpforsen och vända vid fällviken.
 
 
Lunchade med jobbet på Rävasten och tog en öl med mäklarna på Bränna strand.
 
Visade Christina runt i skogarna där jag lekte när jag var liten och det hade drivit upp en massa bråte vid sjön.
 
 
Badade med Marina i Lassbyn och fiskade kräftor i Getronosan.
 
 
Tillbaka i Umeå solade jag vid älven och åkte till Skellefteå där jag åt sura körsbär.
 
 
På popaganda hade golvet framför scenerna så fint mönster och jag solade vid hötorget under shoppingrundan.
 
Utflykt med Maja vid naturreservatet Umeå delta och kvällpromenad vid älven.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0