Samkväm/Samkräm/Samkram/Samvaro

Förra tisdagen var det samkväm hemma hos Jansson. Jag blev himla glad att jag hade med mig kameran för Sandra har det så himla fint hemma hos sig. 
 
 
I hallen möttes man av dessa fina blommor och ljus.
 
Köket.
 
Bonita och Christina.
 
 
Vi stod och dreglade över denna kladdkaka i väntan på att alla skulle komma.
 
 
När alla kommit satt vi oss i vardagsrummet så vi alla skulle rymmas.
 
När vi gick till köket för att ta fika fick vi en chock, för Sandra hade dukat fram så himla mycket gott.
 
Jag var tvungen smaka av allt. Det var sjukt gott och jag var så mätt när tallriken var tom, men det var det värt.
 

Hur mysigt bor inte Sandra?! Jag vill typ flytta in hos henne.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0