Avskedsmiddag på Lottas

 
 
För en vecka sedan var det avskedsmiddag för Emelie. Hon ska läsa sista året ifrån Stockholm.
 
 
Vi gick på Lottas krog och Pub.
 
 
 Vi var helt sjukt hungriga och höll på svälta ihjäl i väntan på maten. Jag är van att äta middag tidigt och att vänta till kl åtta var inge lätt.
 
Ebba var med.
 
Bettan och Emelie.
 
Emelie, Julia och båten.
 
 
Jag åt mexican fajitas och resterande tog burgare har jag för mig. Lottas är tydligen känt för sin plankstek så nästa gång måste jag prova den.
 
En underbar måndagskväll men underbara tjejor. Det är tråkigt att vi nu kommer splittras igen när vi ska skriva c-uppsats. Men det är väl ett bar sätt att förbereda oss på att gå ut och läman universitets livet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0