The adventures of black swan, the vamp and ginger spice.

 
Halloween 2012 inneföll på en onsdag. Vi firade halloween/inflyssningsfest hos Lisa i hennes etta.
 
Lisa var black swan.
 
Christina var en nörd.

Maja var en vampyr.

Bonita och Julia hade hittat ett hopplock av utklädningskläder i sin utklädningslåda. Bonita var en rik rysk. och Julia var en skelett.

Jag försökte likna ginger spice.
 
Sandra och Ebba kom som sina snyggaste jag.

Kvällens enda pose från mitt håll. 

Efter fler timmar började folk röra sig hemåt. Bara jag och dessa två blev kvar.

Det spårade
 
dans.
 
Strike a pose.
 
 
"Uuuutttt!!!" Vi bestämmde oss för att gå hela femhundra meter till närmsta krogen där det var halloween tema. 

Tyvärr var det helt sjukt lång kö. Men vi var lika glada ändå, vi hade nämligen hittat en kundvagn.

Med kundvagnen begav vi oss hem till mig. Vi turades om så alla fick åka en bit.
.

Hemma hos mig bjöds det på öl.

Vi dansade ännu lite mer.
 
Vi testade alla mina peruker.

 En svimmad Marilyn Monroe får avsluta en helt sjukt bra kväll.
 

Kommentarer
Postat av: Black swan

Alltså jag döööör lite. Sjukt bra kväll, men var inte i mitt esse pose-mässigt, haha.

2012-11-22 @ 23:40:50
URL: http://hannalisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0