Lek med Agnes

Här är en vanlig dag när jag umgås med Agnes.
 
Först gjorde vi det tråkiga. Agnes fick en klippning av mamma. Agnes har blivit så stor så nu har hon tålamod att sitta jätte länge.
 
Lekte lite med play doh.
 
Vi hälptes åt att göra en rosa varg.
 
 
Efter det lekte vi med My little ponny. Agnes har fått ärva alla från när jag och mina syskon var små. Jag skylle vilja ha flerfärgat my little ponny hår.
 
Vi byggde med duplo och körde tåg.
 
Mat. American pulled pork med rotgrönsaker.

Innan läggdags blev det lite tecknat.
 
Efter en fullspäckad dag med Agnes somnar jag ofta lika tidigt som henne. För hon kommer alltid och väcker en när hon vaknat. Så det är bara lägga sig tidigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0